Csatlakozz a közösséghez!

Készíts blog-ot,
írj kommentet,
keress barátokat,
lépj be a klubba!

> Belépés < > Regisztráció <

Max Payne

2011.08.29. 12:53 >>>> Manusz >>>> PC >>>> : 10799 : 0


Végigjátszás a programhoz.



Max Payne

Part 1: Az amerikai álom

Roscoe utcai állomás

Azon a szinten, ahol a sárga színű metrókocsi áll, menjünk be a „Csak személyzetnek” feliratú ajtón, mentsük meg a fickót, aki ezután követni fog. Fussunk vissza fel a lépcsőn a rácsos kapuig, ahol a személyzetis fickó kinyitja nekünk a számkódos ajtót. Sajnos az ajtó mögött egy szemfüles rosszfiú várja, és végez vele. Induljunk utána a panel használatával, és végezzünk az irányítóteremben lévő fickókkal. A kis szobában a sárga gombbal áram alá helyezzük a sárga metrókocsi vágányát, ahová menjünk vissza, és a kocsiba szálljunk be, majd elindítva törjük át az akadályt. Az alagútban baloldalt a folyosóról kijövő fickóknál lőjünk bele a gázpalackokba. Távozzunk az ottani ajtón.

Élőben a bűntett színhelyéről

Kövessük a folyosókat, majd fel a lépcsőkön, míg el nem jutunk az éppen kirabolt bankhoz. A központi teremben a konzollal nyissuk ki mindkét oldalon az ajtót, ahol az egyikben papírokat, míg a másikban egy detonátort találunk. Nyissuk ki újra azt az ajtót, amin bejöttünk, és menjünk vissza ahhoz az ajtóhoz, ami körbe volt dinamitozva. A heves ellenállás leküzdése után robbantsuk ki az ajtót a detonátor segítségével.

Játszd újra, Bogart!

A Finito testvérek elintézése után rámoljuk ki a páncélszekrényt, majd készüljünk fel egy újabb támadásra. Abban a szobában, ahol szól a rádió, menjünk ki az ablakon keresztül. A bezárt ajtóról lőjük le a lakatot. A 313-as szobába benyitva rögtön álljunk félre, mert egy súlyra erősített shotgun vár ránk odabent. A továbbjutáshoz lőjünk bele a szivárgó vízmelegítőbe. Ezután használjuk a személyzeti liftet.

New York vérfolyama

A raktárban törjük szét az ajtó előtt felhalmozott ládákat a továbbjutáshoz. A bár kulcsát megtaláljuk az asztalon abban a szobában, ahol éppen üzletet bonyolítottak le. A bárban, ha elintéztük Rico embereit, akkor magával a letolt gatyás Ricóval végezzünk egy Beretta-párossal. A klubból kiérve a tetőre lőjünk bele az ablakba, és essünk le. A recepciós fülkében lévő kapcsolóval nyithatjuk ki a kijáratot.   

Beszéljen helyettem a fegyverem

A sarok után menjünk le a pincébe, ahol miután kirobbant mögöttünk a fal, ugyanarról a folyosóról lőjünk bele a gázpalackokba. Lőjük le a lakatot az ajtóról, és vegyük fel a kulcsot a polcról. Az emeleten ugorjunk át a leszakad padlórésznél, majd pedig másszunk ki az ablakon.

A szárnyakat adó félelem

Másszunk le a tűzlétrán, be az épületbe, és mivel a páncélozott ajtón nem engednek be, ezért át az udvaron a másik épületbe. A második emeleti szobában találkozunk egy fickóval, akit vezessünk a páncélozott ajtóhoz, mire azt kinyitják neki. A „pénzmosó” után szálljunk be a liftbe, és fent a szobában egy a Ponyvaregényből ismert jelenet vár ránk, amikor John Travolta Bruce Willis házában éppen a WC-n ül. Ugorjunk ki az ablakon, és a csöveken fussunk át a másik házba, majd ezt még egyszer tegyük meg. Fent, az emeleti szobában, miután elmenekült a fickó, ugorjunk ki az ablakon, és kövessük a nyomait. Ezután már csak rá kell ugranunk a félpercenként közlekedő metróra.  

Rendőri brutalitás

A csöveken keresztül tudunk átjutni a másik tetőre, ahonnan ugorjunk át a következőre. Le a lépcsőn, és az építkezésnél menjünk fel a lifttel. A tetőablaknál dobjunk le egy gránátot, majd ugorjunk le a ládákra. Át a házakon és tetőkön, és ahol Vinnie, a sérült fickó nem tud már hová menekülni a tetőről először szedjük le a többieket, majd végezzünk Vinnievel.

Ragna Rock

A kasszánál lévő kapcsolóval nyissuk ki a mögöttünk lévő ajtót. A báron keresztülmenve fent, a tánctér emeletén menjünk át a lámpákat tartó gerendákon a cuccokért. Mikor kijutunk a tetőre, a résen át, a keskeny gerendákon kell továbbjutnunk. Ismét a diszkóban, a dobfelszerelésnél a panellel nyissuk szét a hátsó falat. A másik négy karral pedig a díszletfalakat vigyük el az útból. Fent, ha a fickó nem szakadt le a deszkával, akkor a repedt deszkára ne lépjünk rá.

Egy gonosz birodalom

Miután felmentünk a lépcsőn, a nagy teremben szedjük fel az összes lőszert és fájdalomcsillapítót, amit tudunk, majd a gong megszólalása után készüljünk fel a harcra. Két helyről jönnek a fickók, az egyik a bejárattal szemközti sarokban, a másik helyről pedig mindig a lépcsőre érkeznek. Állandóan használjuk a lassítást, töltsük magunkat, míg végül még el kell intéznünk Lupinót is.

Part 2: Egy hideg nap a pokolban

Az elágazásoknál mindig balra forduljunk. A vércsíkot követve a második lehetőségnél ugorjunk át, aztán ismét átugorva a második elágazásnál jobbra menjünk.

A baseballütő

Rámoljuk ki a szekrényt, és várjuk meg az ajtóból, amíg a három(!) fickó elmegy. Távolról kövessük őket, és a nyitott kapunál feltűnésmentesen bukfencezzünk át, majd a szobából szereljük fel magunkat. Két választásunk van: vagy megpróbáljuk felvenni a harcot az itteni fickókkal vagy a folyosón továbbmenve lelépünk a lifttel. Az utcára kiérve menjünk be a hotelba, ahol a bárban egy újabb nagy harc vár ránk Frankievel és bandájával.

Egy visszautasíthatatlan ajánlat

Nyissuk ki a kabinban lévő gombbal a kaput, majd a második raktárban felmenve a lifttel a kapcsolót használva vigyük el az ajtó elől az akadályt. Az udvaron pedig használjuk a darut a konténer felemeléséhez. Ha elmentünk a nagy gép alatt, akkor várjuk meg a nyitott konténerben, míg visszaér. Mivel a közlekedőhidat felhúzták, a túloldalon lőjük ki az éket a pótkocsi kereke alól. Átjutva, jobbra, a kis teremben van egy kapcsoló a fájdalomcsillapítóknál, ami egy titkos termet nyit, telve mindenféle jóval.

Patkányok és olajos víz

Kijutva a raktárból a konténerdaruval mindig abba az irányba menjünk, amerre szabad a terep, miközben a mesterlövészpuskával leszedjük az őröket a tornyokból. A második raktárban felmenve a rámpán a kis teremben lőjünk le a rácson keresztül a gázpalackokra, és az ajtó melletti kapcsolóval nyissuk ki az ajtót. Menjünk fel a hajóra, nyissuk ki az ajtót, és irány lefelé. Lent a csata után ne felejtsük el a terem végében lévő fülkét átnézni.

Oltsd el tüzemet benzinnel

Lavírozzunk el a lángok között, az elágazásnál a balra lévő lépcsőn menjünk tovább. A konyhában ugorjunk át a felborult polcokon, kerüljük ki a gázpalackot, és ugorjunk át a pulton. A lépcsőn dobjunk le egy gránátot, és a lyukon leesve tisztítsuk meg a csatornát a „patkányoktól”.

A Halál angyala

Amikor a trió bemenekül az asztal fedezéke mögé, vagy gránáttal ritkítsuk meg soraikat, vagy ki-kinyitva az ajtót egyenként szedjük le őket a mesterlövészpuskával. Az emeleten, ha végeztünk a másik szobában lévőkkel, akkor menjünk oda a repedéses ajtóhoz, majd menjünk el onnan, mert hamarosan felrobban. Az ajtóval szemközti teraszról könnyedén lelőhetjük a gránátvetős fickót, miközben ő mindig csak a korlátba tud lőni. Mikor a három gépfegyveres jön be a szobába, azonnal váltsuk lassításra, vetődjük balra, az asztal mögé, és a gránátvetőt használjuk.

Part 3: Kicsit közelebb a mennyekhez

Az égő szobában olvassuk el a levelet, és vegyük fel a telefont mind a kétszer. Essünk le a vércsíkról (ne ugorjunk), balra, ugorjunk, majd jobbra. Essünk le ismét, balra, majd jobbra be a gyerekszobába.

Vigyél a Hideg Acélhoz

Essünk le a tetőablakon, majd lőjünk bele a falra erősített aknákba. Szedjük fel a polcról az M16-ost, és lent nyissuk ki a két ajtóval szemközti konténert, hogy a bent lévő kommandós ne lepjen meg minket. Ezután már csak ki kell nyitnunk a kapukat, elintézni a kommandósokat a folyosókon és a termekben.

Rejtett igazságok

Ahol két lézer van az ajtóban, dobjunk egy gránátot, majd a csappal zárjuk el a gázt. A két hídon átkelve ismét dobjunk egy gránátot a folyosóra, és a csövekből kicsapó lángokat kerüljük el. A két egymás fölötti lángnál lőjünk be a rácson át a szikrázó kapcsolóba, és a csappal zárjuk el a gázt. Essünk le a ládára, és átkelve a hídon lőjünk bele a targoncán lévő hordókba. Másszunk fel a rácsra, és onnan ugorjunk a leszakadt rámpára. Miután kinyitottuk a rácsot, használjuk lent a konzolt, majd lőjük szét a kaput. Szálljunk be a csillébe, indítsuk el, lőjük szét az aknákat, a kinyíló kapun bejövő embereknél használjuk a gránátvetőt, majd szálljunk le a csilléről, még mielőtt átmenne a kapun. Mivel a híd elromlik, oldalt kell átjutnunk. Amikor leér a lift, eresszünk be egy gránátot.

Hat emelet mélyen

A második ajtón átmenve lőjünk bele a ládákon heverő gázpalackba, amikor a kommandósok az ajtónál vannak. A fertőtlenítő teremnél megtaláljuk a konzolhoz szükséges kódot, amivel ki tudjuk nyitni a liftet. A B7-es cellából szabadítsuk ki a kutatót, és védjük meg. Álljunk be a fertőtlenítőbe, és várjuk meg, amíg a fickó bekapcsolja. Használjuk a liftet, és robbantsuk fel az aknákat. Felmenve a másik lifttel, majd beállva a fertőtlenítőbe, álljunk el az ajtó útjából, és úgy lőjünk bele a kinti aknákba.

Hátbatámadó fattyú

Nincs más dolgunk, minthogy kövessük a furgont lefelé a parkolóházban. Nagy segítségünkre lehet a mesterlövészpuska és a gránátvető. Amikor felborul a furgon, nézzünk be mögé a sarokba, a kék furgon hátuljába. A főnök ellen jó szolgálatot tehet az M16-os.

A vakság földjén

Le a sarokban a pincébe, fel a lépcsőkön. Az irodákba érve dobjunk gránátot a lézeres aknákhoz. Ezután haladjunk tovább, felfelé a lépcsőkön, majd lefelé ismét az alagsorba.

Byzantine Power Game

Lőjünk bele a polcon lévő aknákba, és az eldőlt polcokról ugorjunk át a rámpára. A könyvtárba érve ismét lőjünk bele az aknákba, és az oszlopon keresztül menjünk fel az emeletre. A tanácsteremből kijutva a körteraszra, használjuk a mesterlövészpuskát. Lent pedig, ha kimentünk a csatatérré változott teremből, használjuk a lassítást és a Jackhammer fegyvert.

Nincs vesztenivaló

Amint belépünk az épületbe, megszólal a riasztó, az őröket itt két gránáttal intézzük el. A három gyorstüzelős gránátosnál álljunk egészen a falhoz, a középső oszlophoz, és a mesterlövészpuskával végezzünk velük. A lépcsőnél dobjunk gránátot a fordulóhoz, valamint fel az emeletre. Az ablakoknál a sarokban fájdalomcsillapítót találunk. Túljutva a lézercsapdákon, nézzünk el a sarokba ismét, és menjünk a lifthez. Majd szálljunk be, és a fedélen keresztül lőjük szét az aknákat. Az irányítóteremben nyomjuk meg a gombot, és Jackhammerral intézzük el a fickókat. Szálljunk be a liftbe, majd ugorjunk át a másikba, és azzal folytassuk utunkat. Lőjük szét a négy kék lámpát, és szálljunk be a sarki liftbe. Fent, miután megnéztük a számítógépet, ismét használjuk a liftet.

Fájdalom és szenvedés

Rögtön eresszünk be egy gránátot a fickók közé, mikor elkezd felmenni a rács. Ezután álljunk az ablaknál lévő oszlop mögé, mindig a másik széléhez húzódva, mint amerről a helikopter van. Amikor leléptünk a kinti párkányra, rögtön kezdjünk el rohanni a másik oldal felé. Ha nem sikerülne, akkor próbáljunk meg akkor menni, amikor a helikopter éppen elkezd a fejünk felett lőni. A nagy teremben a négymonitoros asztal sarkánál nyomjuk meg a gombot. A tetőre érve lőjük el a tartóhuzalt. Ha mindenkit elintézünk, akkor álljunk az előbb ellőtt huzal helyére, és a másikat mesterlövészpuskával lőjük el.


Max Payne

Érdekes jelenetekre vágysz?
Itt a megoldás:

– Az első fejezet második pályáján dobjunk le egy gránátot a lyukba, amikor halljuk a patkányok hangját. Vagy kódot használjunk a gránáthoz, vagy szedjünk egyet a pálya végi fickótól (ezt csak akkor tudjuk megtenni, ha előbb megöljük, mielőtt eldobná). Ezután lőjünk az egyik patkányba abban a teremben, ahol a két gengszter beszélget. Ellenőrizzük a küldetésünket, miután ledobtuk a gránátot, majd lőjünk bele az egyik kikapcsolt mennyezeti lámpába ott, ahol a feldühödött patkányok voltak.

– Vizsgáljuk meg az utcán a Tar Cafét, hogy egy érdekes szöveget halljunk.

– Lőjünk bele a liftek hangszóróiba vagy a riasztókba, és Max szépen megköszöni nekünk.

– Mikor a színpad mögött járunk, próbáljuk ki a gitárt és a dobokat, de ne felejtsük ki a mikrofont se.

– A tetőtéri üldözésnél vizsgáljuk meg az ablakokat, be tudjuk törni, majd egy másik szobába jutva egy Soldier of Fortune 2 posztert láthatunk.

– A parkolóházas pályán (Backstabbing Bastard), ugorjunk a hordókra, onnan a légkondira, és onnan pedig a tetőre (ott, ahol a rámpa vezet lefelé). Lőjünk a fémfalra a viskónál, és lejutva egy kis terembe, használjuk a rádiót.

– A gyakorló pályán van egy rejtett terem. Ugorjunk az utolsó résznél a teherautó tetejére, kövessük a tűzlépcsőt a betörhető ablakig. Törjük be az ablakot, és láss csodát!

– A Ponyvaregényből: Az egyik szobában egy gengszter ül a wc-n, miközben egy Ingramot találunk a konyhaszekrényen a kenyérpirító mellett.

– A Mátrixból: Az irodaházba érve, az oszlopos teremben egy fémdetektoron kell átmennünk.

– Játszunk a zongorán az udvarházban, majd lőjük ki a tartólécet, és ismét játszunk rajta.

– A Full Metal Jacket-ből: Két bűnöző a fegyvereik nevéről vitázik.

– Egy halott fickót találunk az asztalon arccal lefelé, egy papírt tűzve fakaróval a hátára. Egy szót firkáltak mellé a padlóra: „buff”. Talán Buffy, a vámpírok réme tette volna?

– Hallgassunk ki minden beszélgetést, ami a bűnözők között folyik, ha jót akarunk az akciók között szórakozni. Például néhány fickó elárulja számos film végét:   Butch Cassidy and the Sundance Kid, a Hetedik, és a Gyanúsított.

– Menjünk be a közigazgatási irodába a 3. fejezet 5. részénél. Miután megtaláltuk a magnót és a tervrajzot, majd a következő teremben a tv-t, keressük meg a sötét irodát, ahol egy kanapé van az egyik, és íróasztal a másik oldalon. Lőjünk a képre az íróasztal mögött a kis teremben, és nyomjuk meg a fehér gombot, hogy egy új terembe jussunk. Ott használjuk ismét a tv-t.

– Az 1. fejezet 6. részében, amikor Vinnie-t dörömböl az ajtón, menjünk balra, át a nyíláson a parabola antenna mellett. Ugorjunk le a kerítéshez, rá a Berettára, és nézzünk körbe.  


Sorry, there is a glitch in the system. The webmaster has been notified of the issue.